MagentaGlitterPointer -->

torstai 23. huhtikuuta 2015

Finally they are mine






Niinkuin otsikko kertoo, vihoin ne on minun, nimittäin sisustustikkaat! Oon niin kauan haikaillu nuita tähän kämppään, mutta en oo vaan koskaan saanu aikaseksi ostettua tai raaskinu, mutta nyt hyvä ystävä myi ne sen verran halvalla että olihan ne pakko ostaa! Ja rakastan niitä, niimpä perus pallovalot sai paikan niissä ja oon niin tyytyväinen! Olohuoneeseen oon laittanu vähän vaaleanpunaisia tyynyjä ja vaihoin kevyemmät verhot. Tuo rahi saatiin äitiltä, vähän vaihtelua ainaseen sohvapöytään eikä tuon väri heitä paljoa meän sohvastakaan.  Mutta heti kun vaan rahat riittää, niin tuon tilalle tulee pikimmiten valkoinen arkkupöytä! Oon alkanu jo kuumeisesti miettimään, mitä kukkia ja minkälaiseksi laitan meän terassin kesällä. Ainaki suunnitteilla olis ostaa joku kiva ruokailuryhmä ja laittaa vähän kukkapenkkejä nyt kun siihen on mahdollisuus! :)
Tälläviikolla on tullu myös lenkkeiltyä ja käytyä salilla, huomenna käyn tekeen matikan kokeen koululla ja palautan opinnäytetyön, sitte vaan tuloksia ootteleen! :)

2 kommenttia: